Magamról

Helló. Azért csináltam ezt a blogot, hogy a hozzám hasonlók akik szeretnek olvasni és van, hogy a netről töltenek le könyveket. Azoknak megkönnyítsem a dolgát, és ha valaki kíváncsi rá annak bemutassam és elmondhassam a véleményemet az eddig olvasott könyvekről. Akinek kérdése van egy-egy könyvel kapcsolatban az az e-mailomon tud elérni.(konyvpolc23@gmail.com) Bár ezt elég sok helyen feltüntettem azt hiszem. :) Ut.: Szívesen fogadok könyvajánlásokat, hogy szerintetek mit olvassak el. És a bármilyen fomátumban elküldött könyveket is. :D

.

.

2014. június 28., szombat

Susan Elizabeth Phillips










 
  • Latin szerető



Tartalom:
Dr. Isabel Favor, „A kellemes élet négy alaptörvénye” című könyv szerzője mindenét arra áldozta, hogy felépítse „Segíts magadon!” filozófiáját. Hetekkel később, hirtelen minden összeomlik. Gátlástalan könyvelője meglép a pénzével, vőlegénye elhagyja egy nála idősebb nő miatt, és csalóként emlegetik az újságok címlapjain. Isabel kénytelen ráébredni, hogy sokak életét képes rendbe hozni, a sajátját azonban annál kevésbé. Csüggedten, elkeseredve útnak indul Olaszország felé, hogy békességet találjon. Lorenzo Gage emberöléssel keresi a kenyerét… a filmvásznon legalábbis. Mindemelett eszméletlenül jóképű és nagyon tehetséges. Olaszországi vakációján valahogy mégsem elégedett. Mikor meglátja Isabelt, arra gondol, hogy egy menő férfinak eszébe sem jutna csapni a szelet egy ilyen rendezett külsejű nőnek… De ő soha nem szerette megjátszani magát és Isabel nemsokára azon töprenghet, hogy szinte meg sem szabadult az egyik zűrzavartól, máris egy másikba csöppent. Még a toscanai olajfaligetek között megbúvó parasztházban sem talál békességet, mert a környezetében élők nem tartják kívánatosnak a jelenlétét, és presztízsét sem tudja helyrehozni. Ráadásul egy férfi is feltűnik a színen, aki mindenáron meg akarja hódítani.


***

Ez a könyv számomra nagy meglepetések okozott.
Amikor belekezdtem a cím alapján arra gondoltam, hogy egy könnyed kis könyv a fiatal naiv lányról és a "gaz csábítóról". Hát nagyot tévedtem.
Az első oldalak majdnem elvették a kedvemet a könyv olvasásától, de ahogy haladtam előre a könyvben egyre inkább elragadott magával. Főleg a nem várt események vagy szereplők miatt nem tudtam letenni. Lassan eljutottam oda, hogy csak nagy erőfeszítések árán tudom letenni.
Viszont a könyv vége egy kis csalódást okozott,amilyen jól haladt a könyv előre annyira zűrös lett a vége. A vihar meg hogy Isabela kissé kifordul önmagából.... - Hát nem nagyon tudtam hova tenni. A könyv leges legvége viszont aranyos volt, bár egy kicsit elcsépelt, de ez nem rontott az értékén.


Isabel számomra a könyv legelején nagyon merev és prűd volt. Viszont ahogy haladtak az események egyre inkább felengedett és egész érdekes személyiség lett. A könyv végén mondjuk egy kicsit elszállt vele a ló, de kellet is oda az a kiborulás. Mert már nagyon szentéletűnek tűnt nekem a nő, ahogy a történet végéhez közeledtem a történetnek.

És ami Gaget illeti, hát a könyv elején kiakasztó volt az önteltsége, aztán meg a bizonytalansága saját magával és Isabelel kapcsolatban, de aztán a legvégére ő is tisztába lett saját magával, és megkedveltem.

Ami a többi szereplőt illeti, mint például Harryt, Tracyt és a gyerekeket, - Hát egy teljesen nem komplett család, de éppen ezért szerethetők, és ezért szurkol nekik az ember.
Összesítve egy nagyon vidám és fordulatos történet , én megszerettem. :)







  •  Angyali csók 





Alex Markov és Daisy olyanok, mint a tűz és a víz. Alex mogorva, (természetesen) jóképű és igazán modortalan azokkal a nőkkel, akiket nem tart többre haszontalan, pénzleső piócáknál. Daisy egyszerű üzleti megállapodásnak reméli a házasságukat, Alex azonban lerántja a felső tízezer világából és ragaszkodik hozzá, hogy Daisy vele tartson oda, ahol dolgozik. Upsz, elfelejtettem megemlíteni, hogy vándorcirkusz igazgató. Daisy ellenben a végtelenségig undorodik az állatoktól. Az undoránál már csak a félelme nagyobb. Amikor márkás ruhában és magassarkúban megérkezik a cirkuszba, úgy érzi magát, mint egy partra vetett hal. Daisy Devreaux az a fajta nő, akit túl gyakran ítélnek meg a megjelenése és a híre alapján, Alex pedig elköveti azt a megbocsáthatatlan hibát, hogy mindkettőt megteszi. Ez a lelketlen férfi azonban méltó társra talál Daisyben, akinek semmi mása sincs, csak a hatalmas szíve. Harca azért, hogy elfogadják és tiszteljék, fájdalmas és őszinte; együtt sírunk vele. Azt hihetnénk, hogy meg fog törni a megpróbáltatások súlya alatt, ám ehelyett felnő. Megtanulja, hogy az az ember, aki partikra járt, nem az igazi Daisy volt. A szenvedély nemsokára égi magasságokba repíti őket védő háló nélkül.


 ***


 Ennél a könyvnél is úgy jártam, mint a Latin szeretőnél. Az elején majd meghaltam, annyira nehézkesen indult. A férfi főszereplő, Alex mondjuk nem irritált, de annál inkább unszimpatikus volt Daisy. Legszívesebben megfojtottam volna, de volt alkalom amikor nagyon sajnáltam, és szurkoltam neki. Egyszóval nagyon megoszlott a véleményem vele kapcsolatban.


De ahogy lenni szokott, ahogy beindultak az események egyre jobban megtetszett a könyv. Daisyt annál inkább megkedveltem és talán még azt is mondhatom, hogy ő lett a kedvenc szereplőm. Alexet viszont egyre inkább ki nem állhattam. Sheba pedig aki a "nagy fő gonosz ", hát őt nem csak hogy az egész könyv során irritált, de volt hogy még bolondnak is tartottam. De valahogy ő is pozitív szereplővé vált számomra a könyv legvégén, valahogy minden szereplő a hibáik ellenére szerethetővé vált. :)
Szóval fenekestül felforgatta az elképzeléseimet  az írónő a szereplőkkel kapcsolatban.

Voltak a könyvben kedvenc részeim is, amik feldobták és vidámmá tették a szomorú pillanatokat. Ilyenek voltak: Daisynek a tigrissel és az elefánttal való részei. (Ezeken nagyon sokat mosolyogtam.) De ott volt Heatherer bugyuta kis "szerelme" Alex iránt, ami nem is igazán vicces, mint inkább kínos volt, de ahogy a végén kimagyarázta magát az nagyon megmosolyogtatott.
Ebben a könyvben voltak nehéz, szomorú, vidám és megható pillanatai is, és talán a sokszínűsége miatt tetszett olyan nagyon. :) Ha valaki szereti a drámákat az olvassa el.










  • A nagy menekülés




Leírás:


Lucy Jorik szerencsés lány. Kamaszkorában a legsötétebb nyomorból emelte ki egy asszony, aki később az Egyesült Államok első női elnöke lett, így azóta Lucy a tökéletes család tökéletes gyermekeként élte boldog és kiváltságos mindennapjait.
Ám amikor a családja és a hírekre éhes újságírók hada arra vár, hogy kimondja a boldogító igent a tökéletes férfinak, ő hanyatt-homlok kimenekül a texasi templomból és felpattan az első útjába kerülő motorkerékpár hátsó ülésére. Egy világ választja el a segítőkész motorostól, aki némi rábeszélés után egyenesen a Michigan-tóig fuvarozza a lányt. A neve ellenére Panda kemény, mogorva, zárkózott és pokolian szexis férfi, így nem csoda, hogy hamarosan az ágyban kötnek ki, ám lelkileg továbbra sem közelednek egymáshoz. Az egész világ a szökött menyasszonyt keresi, aki álruhában, teljesen más emberként érkezik a sérült, démonokkal küszködő, válaszokat kereső közösségbe, ahol meglepő módon békére, új barátokra lel és végre az igaz szerelem is rátalál.

***

A sok krimi után úgy gondoltam, hogy kéne egy kis romantika. Így nekikezdtem az első romantikus könyvnek amit csak találtam. :)
Ahogy szokott lenni ebben a Susan Elizabeth Phillips könyvben sem csalódtam. Bár mikor először találkoztam vele nem nagyon fogott meg. Talán a borító volt az oka vagy talán más, nem tudom. :)

Viszont amit tudok, hogy egy nagyon vidám, igazi romantikus alkotás. Drámával, gondokkal, szerelemmel. Ahogy annak lennie kell.
Az egyetlen rész amivel sehogy sem tudok kibékülni az a könyv vége. Nekem túlságosan összecsapottra sikerült. Olyan iskolai fogalmazás szaga volt a dolognak.
Pedig egy kis változtatással igazán jó lehetett volna. :)

Ami viszont nagyon tetszett a valódi emberi problémák feltárása, és bemutatása volt. És nem az a maszlag amit szinte az összes romantikus könyvben olvasok. Minden Susanh Elizabeth Philipses könyvben újra és újra átélem ezt. Ez az ami igazán megfog ezekben a könyvekben.



Nincsenek megjegyzések: